عشق دوتا ابجی
منــsaraـــو سایه،یه تیمیم...بدون هم یتیمیم..

بار اول که دیدمش تو کوچه بود یه لباس گل گلی تنش بود

با موهای خرمایی

اومد طرفم و گفت :داداشی میای با هم بازی کنیم؟؟؟

بیا دیگه،،،،

از چشای نازش التماس میبارید ،خیلی کوچیک بودم اما دلم لرزید !

همون یه نگاه اول عاشقش شدم،

سه سال ازش بزرگتر بودم قبول کردم و باهاش بازی کردم !

سالها گذشت هر روز خودم مدرسه میبردمش!

آخرش گفت: تو بهترین داداش دنیایی!

داغون شدم که عشقم منو داداش صدا میزنه !

گذشت و گذشت شب عروسیش خودم راهیش کردم

ماشین خودم ماشین عروسیش بود ، خودم رانندش بودم !

خودم اشکاشو پاک کردم با چشمای گریون بازم گفت:

تو بهترین داداش دنیایی!!!

سالها گذشت که تصادف کرد و واسه همیشه رفت

و حتی یه بار نتونستم بهش بگم آخه دیونه من عاشقتم میمیرم برات،،،،،

چشمای تو همه دنیامه،،،،،

یه شب شوهرش دفتر خاطراتشو آورد به من داد

و اشکاشو پاک کرد و رفت

وقتی خوندمش مردم، نابود شدم ،

نوشته بود:

داداشی دوست داشتم عاشقت بودم ،اما میترسیدم بهت بگم میترسیدم

داداشی امیدوارم زود تر از تو بمیرم که اینو بخونی

داداشی بهم فش ندی،

داداشی ببخش عاشقتم،

داداشی همه آرزو هام تو بودی ...

 

SARA & SAYE



نظرات شما عزیزان:

m░i░l░a░d░7░
ساعت15:39---24 تير 1394
مات شدم …

از رفتنت !

هیچ میز ِ شطرنجی هم درمیان نبود …

این وسط فقط یک دل بود …

که دیگر نیست!


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:39---13 تير 1394
امشب تمام گذشته ام را ورق زدم …

پر از لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری ،

دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت ، اشک ، سوختن …. چیزی نیافتم .

نفرین به بودن وقتی با درد همراه است…


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:32---13 تير 1394
چه غروبی بود چه شبی خواهد شد…

***

من و تو

دست ها در هم گره چشم ها در هم تنیده

کنار امواج وحشی

کنار آن شراره های داغ

بعد از آن آب تنی طلایی

***



و حال عطر شب بوها

“سمفونی جیرجیرکها”

نوای گیتار بیگانه ات با همراهی صدای من

طعم بستنی بهارنارنج ِ تابستانی

جای ستارگان خالی

کمی هم نور مهتاب

شاید وقتش فرا رسیده

شکستن همه ی ِ استقامت ها



m░i░l░a░d░7░
ساعت21:42---9 تير 1394
میگوینــد: بــاران کــه میزنــد …

بــوی ” خــاک “ بلنــد می شــود …

امــا …

اینجــا بــاران کــه میزنــد …

بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود …!


kati
ساعت18:51---9 تير 1394
به بعضیا باس گفت

غلط املایی بیش نبودی
زیرت خط کشیدم و دو خط از روت نوشتم
که دیگه تکرار نشی.


به وب منم سر بزني عزيزم خوشحال ميشم


kati
ساعت18:50---9 تير 1394
خدایا پناهم باش.که جز پناه تو پناهی نمیخواهمஜ۩۞۩ஜ


به بعضا هم باید گفت قیافه گرفتن.

قیافه میخواد.


در جریان هستی که.

(^_^)

<( )>


shima
ساعت12:07---8 تير 1394
بـرای " آدم هــا " همــون قــدر باش که بــرای تــو هستنـد ....

بیشتــر که بـاشی ؛ مـایه ســـوء تفاهــم و خیلـی چیــزای دیـگـه میشه ... !!!



atefeh
ساعت16:58---7 تير 1394
عــــــــــــزیـــــــــــــ ــــزم

ﯾﺎﺩِﺗﻪ ﺑﺎ ﺁﻓﺘﺎﺑﻪ ﺁﺏ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩﯼ ، ﺑﺎ ﺁﺏ ﻣَﻌﺪَﻧﯽ ﺁﺷﻨﺎﺕ ﮐَﺮﺩَﻡ !!؟

ﺣﺎﻻ ﻣُﺪِﻝ ﺷﺪﯼ؟


atefeh
ساعت16:58---7 تير 1394
↭❂✘شما خِــیلـــــے مـــے خــــــواستَــــے
ببینـــے【شِـــکســــت مـــن】
ولــــے حـــالا حـــالاها بایَـــــد خیــره شـــے
بــــه【شَــصـــــتِ مَــــــن】


atefeh
ساعت16:57---7 تير 1394
↞↡ مــَن خــُـــــــوبـــــــْ‌ــــ بـُـودَم
↡↠ـ۰۰۰
⬅ ۰۰✘و َلــــــــــــــے خُوبـــــــــــــے مـُــــــــــد نـَبــــــود✘۰۰
۰۰۰↙واســــــــــه هَــمـــیـــنــــــ↘ ۰۰۰??
۰۰←↓بـــــــِـهِـــــم بــــــــــَد کَــــــــَـردَنـــــ→↓ـ ۰۰
!!۰۰۰✖چــُـــــــــون خــُـوبــــــــــے خــُـوبـــــــــــــ نَبــــــود✖۰۰۰!!


atefeh
ساعت16:57---7 تير 1394
سَختی نَکِشیدی مَشتی √√
تا بِبینی
سَختیات واسه ما
"دَلقَک بازیِه"
واسَـــــمْ اَزْ دَرْدْ حَرْڣ نَزَڹ ....
زِندِگی مَڹ پٌرْ اَزْ لَجبازیاےخٌداسْٺْ
سیگار کشیدنمم از روی لجبازیم به خداست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. یک شنبه 7 تير 1394 . 14:45 .(BY*SΛŔΛ SΛYƐ)
عشق دوتا ابجی
ABOUT

ما دوتا خواهریم خودمونو عشقست فقط هیچکس و هیچی هم برامووووووون مهم نیس
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
فان تیک
دخی بارونی
مترسک عاشق.
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق دوتا ابجی و آدرس 2alone.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

كد موسيقي براي وبلاگ

کد متحرک سازی عنوان وبلاگ
فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

انواع کـد های جدید جاوا تغیــیر شکل موس