عشق دوتا ابجی
منــsaraـــو سایه،یه تیمیم...بدون هم یتیمیم..

چشمای مغرورش هیچوقت از یادم نمیره .

 رنگ چشاش آبی بود .

 رنگ آسمونی که ظهر تابستون داره . داغ داغ…

 وقتی موهای طلاییشو شونه می کرد دوست داشتم دستامو زیر موهاش بگیرم

 مبادا که یه تار مو از سرش کم بشه .

 دوستش داشتم .

 لباش همیشه سرخ بود .

 مثل گل سرخ حیاط . مثل یه غنچه …

 وقتی می خندید و دندونای سفیدش بیرون می زد اونقدرمعصوم 

و دوست داشتنی می شد که اشک توی چشمام جمع میشد.

 دوست داشتم فقط بهش نگاه کنم .

 دیوونم کرده بود .

 اونم دیوونه بود .

 مثل بچه ها هر کاری می خواست می کرد .

 دوست داشت من به لباش روژ لب بمالم .

 می دونست وقتی نگام می کنه دستام می لرزه .

 اونوقت دور لباش هم قرمز می شد .

 بعد می خندید . می خندید و…

 منم اشک تو چشام جمع میشد .

 صدای خنده اش آهنگ خاصی داشت .

 قدش یه کم از من کوتاه تر بود .

 وقتی می خواست بوسش کنم ..

 چشماشو میبست ...

 سرشو بالا می گرفت ...

 لباشو غنچه می کرد ...

 دستاشو پشت سرش می گرفت و منتظر می موند .

 من نگاش می کردم .

 اونقدر نگاش می کردم تا چشاشو باز می کرد .

 تا می خواست لباشو باز کنه و حرفی بزنه ...

 لبامو می ذاشتم روی لبش .

 داغ بود .

 وقتی می گم داغ بود یعنی خیلی داغ بود .

 می سوختم .

 همه تنم می سوخت .

 دوست داشت لباشو گاز بگیرم .

 من دلم نمیومد .

 اون لبامو گاز می گرفت .

 چشاش مثل یه چشمه زلال بود ..صاف و ساده …

 وقتی در گوشش آروم زمزمه می کردم : دوستت دارم ...

 نخودی می خندید و گوشمو لیس می زد .

 شبا سرشو می ذاشت رو سینمو صدای قلبمو گوش می داد .

 من هم موهاشو نوازش میکردم .

 عطر موهاش هیچوقت از یادم نمیره .

 شبای زمستون آغوشش از هر جایی گرم تر بود .

 دوست داشت وقتی بغلش می کردم فشارش بدم ...

 لباشو می ذاشت روی بازوم و می مکید...

 جاش که قرمز می شد می گفت :

 هر وقت دلت برام تنگ شد...اینجا رو بوس کن .

 منم روزی صد بار بازومو بوس می کردم .

 تا یک هفته جاش می موند .

 معاشقه من و اون همیشه طولانی بود .

 تموم زندگیمون معاشقه بود .

 نقطه نقطه بدنش برام تازه گی داشت .

 همیشه بعد از اینکه کلی برام میرقصید و خسته می شد ...

 میومد و روی پام میشست .

 سینه هاش آروم بالا و پایین می رفت .

 دستمو می گرفت و می ذاشت روی قلبش ...

 می گفت : میدونی قلبم چی می گه ...

 می گفتم : نه

 می گفت : میگه لاو لاو ...لاو لاو …

 بعد می خندید . می خندید ….

 منم اشک تو چشام جمع می شد .

 اندامش اونقدر متناسب بود که هر دختری حسرتشو بخوره .

 وقتی لخت جلوم وامیستاد ..صدای قلبمو می شنیدم .

 با شیطنت نگام می کرد .

 پستی و بلندی های بدنش بی نظیر بود .

 مثل مجسمه مرمر ونوس .

 تا نزدیکش می شدم از دستم فرار می کرد .

 مثل بچه ها .

 قایم می شد .. جیغ می زد .. می پرید ...می خندید …

 وقتی می گرفتمش گازم می گرفت .

 بعد یهو آروم می شد .

 به چشام نگاه می کرد .

 اصلا حالی به حالیم می کرد .

 دیوونه دیوونه …

 چشاشو می بست و لباشو میاورد جلو .

 لباش همیشه شیرین بود .

 مثل عسل …

 بیشتر شبا تا صبح بیدار بودم .

 نمی خواستم این فرصت ها رو از دست بدم .

 می خواستم فقط نگاش کنم .

 هیچ چیزبرام مهم نبود .

 فقط اون …

 من می دونستم (( بهار )) سرطان داره .

 خودش نمی دونست .

 نمی خواستم شادیشو ازش بگیرم .

 تا اینکه بلاخره بعد از یکسال سرطان علایم خودشو نشون داد .

 بهار پژمرد .

 هیچکس حال منو نمی فهمید .

 دو هفته کنارش بودم و اشک می ریختم .

 یه روز صبح از خواب بیدار شد ...

 دستموگرفت ...

 آروم برد روی قلبش....

 گفت : می دونی قلبم چی می گه...

 بعد چشاشو بست.

 تنش سرد بود .

 دستمو روی سینه اش فشار دادم .

 هیچ تپشی نبود .

 داد زدم : خدا …

 بهارمرده بود .

 من هیچی نفهمیدم .

 ولو شدم رو زمین .

 هیچی نفهمیدم .

 هیچکس نمی فهمه من چی میگم .

 هنوز صدای خنده هاش تو گوشم می پیچه

 هنوزم اشک توی چشام جمع می شه

 هنوزم دیوونه ام.

 خیال نکن که بی خیال از تو و روزگارتم ....

 به فکرتم....

 به یادتم

 زنده به انتظارتم ....

 تمام زندگیم را دلتنگی پر کرده است...

 لبهایش لرزش لبهایم را نوشید و دستانش ترس تنم را چید و نفسهایش

برگهای رنگین خزان را به باران عاشقانه بهار سپرد...

 


˙·٠•●♥ ŞΛŔΛ ♥●•٠·˙



نظرات شما عزیزان:

m░i░l░a░d░7░
ساعت15:39---24 تير 1394
حرف های زیادی داری …

سکوت علامت چیست ..

نمی دانم علامت رضایت است ..

یا همان جواب ابلهان خاموشی است …

معنی جدیدی به سکوت داده ای …

سکوتت را می فهمم …

یعنی انتظار …


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:40---13 تير 1394
بچـــه کـــه بـــاشی …

از “نقـــاشی”هـــایتـــ هـــم …

مــی‌ تــواننــد بـــه روحیـــاتــ و درونیـــاتتــ پی ببــرنـــد ،

بـــزرگ کـــه مــی‌ شـــوی …

از حــرفهـــایتـــ هـــم نمــی‌ فهمنـــد تـــوی دلتــ چـــه خبـــر استــ !


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:32---13 تير 1394
می خواهی بروی ؟!

پس بی بهانه برو !

بیدار نکن خاطره های خواب آلوده را …

محبت ساختگیـت، عشق دروغینت و چشمان پر فریبت،

روزی گرفتارت خواهند ساخت …

فقط بیا در خزان خواسته هایم کمی قدم بزن

دلم برای راه رفتنت تنگ شده است…!


m░i░l░a░d░7░
ساعت21:43---9 تير 1394
شک کرده بـودم کسی بین ماست !

حالا یقین دارم “مـن” بین دو نفر بودم !

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!


shima
ساعت12:08---8 تير 1394




تـلـخ اســــت!



باور نبودن آنهــا کـه می توانســتــنــد باشــنـد ...



و تـلـخ تـر اســـت امروز



باور آنهــا کـه ادعــــــــــــای ماندن دارنــد...





DUYĞU
ساعت18:27---7 تير 1394


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. یک شنبه 7 تير 1394 . 12:45 .(BY*SΛŔΛ SΛYƐ)
عشق دوتا ابجی
ABOUT

ما دوتا خواهریم خودمونو عشقست فقط هیچکس و هیچی هم برامووووووون مهم نیس
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
فان تیک
دخی بارونی
مترسک عاشق.
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق دوتا ابجی و آدرس 2alone.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

كد موسيقي براي وبلاگ

کد متحرک سازی عنوان وبلاگ
فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

انواع کـد های جدید جاوا تغیــیر شکل موس