عشق دوتا ابجی
منــsaraـــو سایه،یه تیمیم...بدون هم یتیمیم..

دختر يعني زيبايي カワィイ〓 のデコメ絵文字

دختر يعني چايي آوردن واسه بابا ゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

دختر يعني مهرباني  

دختر يعني دنياي صورتي    

دختر يعني با كلاسي 気持ちだよ。ラブ 
のデコメ絵文字

دختر يعني مادر مهربون  

دختر يعني خريدن لباس هاي خوشگلマリン のデコメ絵文字

دختر يعني الماس زندگي  

دختر يعني لطافت えんぴつ のデコメ絵文字

دختر يعني فرشتهかわいい、 のデコメ絵文字 かわいい のデコメ絵文字

 

بايد مواظبش باشيم.... かわいい のデコメ絵文字


 

            ˙·٠•●♥  ŞΛŔΛ  ♥●•٠·˙

 

 



نظرات شما عزیزان:

m░i░l░a░d░7░
ساعت15:39---24 تير 1394
خسته ام …

از تـــــو نوشتن …

کمی از خود می نویسم …

این منم که دوستت دارم …


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:33---13 تير 1394
من مانده ام …

و انبوهی از اندوه …

و تو بهانه ی چشمانم کمی آرام تر از دیدگانم جدا شو . . .


m░i░l░a░d░7░
ساعت21:43---9 تير 1394
من خوبـــــــم..!

عاشق نیستم..

فقط گاهـــی به یادش که می افتم،

دلم تنگــــ میشود…

این که عــــشق نیست…

هســــــــت…؟


shima
ساعت12:10---8 تير 1394


این روزها



بیشتر از هر زمانی



دوست دارم خودم باشم !!



دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم



و نه هراس از دست دادن را .....



هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد



دلم هوای خودم را کرده است ...



همین...


تـ‗_‗ـنها
ساعت21:12---6 تير 1394
"""،،،،بعضی آدمهــــــا یهـو میــان . . . !

""،،یهـو زندگیـتـــــو قشنگ میکنن . . . !

""،،،،یهـو میشن همــــــه ی دلخـوشیت . . . !

((،،،،یهـو میشن دلیـل خنــــــده هات . . . !

،،،(((""یهـو میشن دلیل نفس کشیــــدنت . . . !

""... ... ... بـعــــد همینجـوری یهـو میــــــرن . . . !

""،،،(( یهـو گنـــــــــــد میـزنن بـه آرزوهــــات . . . !

((،،""""،یهـو میشن دلیل همــــــــه ی غصــه هات و همـــــــه اشکات . . . !

""((،،یهـو میشن سبب بالا نیـــومدن نفسـت . . . !

((""،،نمیدونم چرا،،،؟؟! یهو


تـ‗_‗ـنها
ساعت21:12---6 تير 1394
⇦من اونیم ک دورو برش خیلے شلوغــــــــــه
✖ ولی تنهای تنهاس...
⇦من اونیم کــــهـ ته مشکلات و غم هاس
✖ ولی همه میگن بیخیاله و ته کیف این دنیاس...
⇦من اونیم کـــــ خیلیا میخوان جاش باشن...
✖ ولی نمیدونن که جاش تنگ ترین جای این دنیاس...
من اونیم کـــــ پای حرفای همه میشینه و واسشون تکیه گاس...
✖ ولی حرفای خودش ميمونه تو دلش چون تنها تکیه گاش فقط خداس...
⇦من اونیم کـــــ اونایے ک نمیشناسنش میگن چقد ساکته و خودشو میگیره ...
✖ ولے نمیدونن تو دلش چه همه غوغاس..


تـ‗_‗ـنها
ساعت10:45---6 تير 1394
.. بــه قــآصــدکهــآ بگـــوییـــد , دیگــــــر خبـــــر نیـــــــاورند..
.... اینجــــــا پُــــر اســتــــ از قــآصــدکهـــایی کــه از حـــرفــــ نـــــزدن
. خشکــــــ شــــده انــــــــد/......


تـ‗_‗ـنها
ساعت10:44---6 تير 1394
يه جايي هم هست بعد از کلي دويدن يهو مي ايستي

سرت و ميندازي پايين

و آروم ميگي:

بيخيال ديگه زورم نمي رسه...


atefeh
ساعت10:38---6 تير 1394
✖نه فازم غمه ﹋﹌✖

♚نه چیزیم کمه ﹋﹌♚

✌اونی که لیاقت داره مال منه﹋﹌✌

✘اونیـــ م که لیاقت نداره خُب مـــالـ هـــمــه﹋×


mohammad
ساعت10:17---6 تير 1394
سلام . واای وبتون عالیه . یه چیزی فراتر از عالی . خیلی خوبه . امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید . به من هم سری بزنید خوشحال میشم .

matarsak
ساعت23:06---4 تير 1394
یادم رف بگم هر وقت آپ کردین خبرم کنین
پاسخ باشه داداش


matarsak
ساعت23:05---4 تير 1394
راستی لینکتون میکنم اگه شمام خوشتون اومد لینک کنید
تا دیداری بعد خداحافظ
پاسخ:مرسی حتما


matarsak
ساعت23:00---4 تير 1394
اسم وبتون قشنگه
پاسخ:مرسیی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. پنج شنبه 4 تير 1394 . 13:20 .(BY*SΛŔΛ SΛYƐ)
عشق دوتا ابجی
ABOUT

ما دوتا خواهریم خودمونو عشقست فقط هیچکس و هیچی هم برامووووووون مهم نیس
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
فان تیک
دخی بارونی
مترسک عاشق.
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق دوتا ابجی و آدرس 2alone.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

RoyayeKhis.ir

كد موسيقي براي وبلاگ

کد متحرک سازی عنوان وبلاگ
فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

انواع کـد های جدید جاوا تغیــیر شکل موس